Κυριακή 5 Ιουνίου 2011

my first time


Kαλησπερα σας ειναι η πρωτη φορα που γραφω σε blog και ελπιζω να ειστε επιεικης μαζι μου.Λοιπον απο που να αρχισω...ειναι 22:20 η ωρα και ειμαι καθισμενη στο καναπε ακουγοντας το αγαπημενο μου τραγουδι need you know-lady antebellum και αναρωτιεμαι γιατι πρεπει να χρειαζομαστε καποιον , γιατι δεν μπορουμε να τα καταφερουμε μονοι.Ειμαστε εμεις οι ανθρωποι αδυναμοι η χρειαζομαστε καποιον για να μοιραστουμε τα καλα, τα κακα, τις σκεψεις μας, τις αγωνιε μας.Και αμα ειναι ετσι εγω θα βρω καποιον να τα μοιραστω αυτα η θα ειμαι μονη μου για παντα, μαλλον δεν ειμαι αρκετα ομορφη, μαλλον δεν ειμαι αρκετα εξυπνη η μεγαλυτερη πιθανοτητα να ειμαι μια τρελη 15χρονη κοπέλα.Αυτό εινα για σημερα και συγνωμη ειναι η πρωτη φορα που διηγουμαι τισ σκεψεις μου την επομενη φορα θα ειμα καλυτερη.Καληνυχτα και ονειρα γλυκα.

Lady Antebellum - Need You Now

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου